Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Μάνος Αξιώτης



υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με


το "Πάμε Αλλιώς"

ΑΞΙΩΤΗΣ ΜΑΝΟΣ

 Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1990 και από τότε έως σήμερα κατοικώ στον Κορυδαλλό.

Είμαι απόφοιτος του 1ου ΤΕΕ-ΕΠΑΛ Κορυδαλλού και τελειόφοιτος Α.Τ.Ε.Ι. Λαμίας στο τμήμα Ηλεκτρονικής.

Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα ως υπάλληλος.

Με εκφράζει το ΠΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ γι' αυτό και συμμετέχω.
Διαθέτω όρεξη να προσφέρω κοινωνικό έργο για τους συμπολίτες μου.

Προτεραιότητές μου είναι η καταπολέμηση της ανεργίας και της φτώχειας των συμπολιτών μου. Να παρθούν μέτρα για την επιβίωση των αδύναμων με γνώμονα τα  κοινωνικά κριτήρια για άμεσες προσλήψεις και θέσεις εργασίας που διαθέτει ο δήμος μας.
Απ' τον δήμο απαιτώ αξιοκρατία και διαφάνεια, σε μια διοίκηση που να υπηρετεί τον πολίτη.


Δηλώνω παρόν με την συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ γιατί θέλω μια καθαρή, πράσινη και βιώσιμη πόλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.