Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Αννέτα Καραγιάννη


Αννέτα Καραγιάννη ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ


Αννέτα Καραγιάννη,
του Αναστασίου και της Ολυμπίας το γένος Μαλαγαρδή.
Γεννήθηκα το 1956 και από τότε μέχρι σήμερα κατοικώ στον Κορυδαλλό (περιοχή Ταξιάρχη).
Είμαι παντρεμένη με τον Θεολόγο Γεωργιάδη, συνταξιούχο τραπεζικό υπάλληλο και έχω δύο γιούς 30 και 20 ετών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Πανεπιστημίου Αιγαίου στα Ναυτιλιακά ο πρώτος και δευτεροετής φοιτητής Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά ο δεύτερος.
Φοίτησα στο Γυμνάσιο θηλέων Κορυδαλλού. Σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων στην ΑΣΟΕΕ (νυν Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας).
Μεγάλωσα σε οικογένεια με Αριστερή παράδοση και πεποιθήσεις, βιώνοντας από πολύ μικρή πολιτικές διώξεις του αδελφού της μητέρας μου Δημήτρη Μαλαγαρδή στελέχους του ΚΚΕ και καταξιωμένου Δημάρχου Κορυδαλλού την περίοδο 1979-1986.
Εργάστηκα ως υπάλληλος Λογιστηρίου από το 1975 ως το 1982, έτος κατά το οποίο προσλήφθηκα κατόπιν γραπτού διαγωνισμού στο Δήμο Νικαίας, όπου υπηρέτησα σε διάφορες υπηρεσίες μεταξύ των οποίων ως Δ/ντρια Καθαριότητας, Οικονομικών , και Διοίκησης, θέση από την οποία συνταξιοδοτήθηκα το 2010.
Έχω ενεργό συμμετοχή στους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες από το 1974 ως μέλος της ΚΝΕ και στη συνέχεια του ΚΚΕ Κορυδαλλού και Νίκαιας.
Το 1991 μετά τη διάσπαση του ενιαίου Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου εντάχτηκα στο Συνασπισμό ως μέλος της οργάνωσης Νίκαιας.
Από το 2011 είμαι μέλος Συντονιστικού της Οργάνωσης Μελών (ΟΜ) ΣΥΡΙΖΑ Κορυδαλλού.
Έχω διατελέσει απλό μέλος ή μέλος Δ.Σ. α) του Συλλόγου Φοιτητών ΑΣΟΕΕ, β) του Φοιτητικού Συλλόγου Νικαίας Κορυδαλλού, γ) του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Κορυδαλλού, δ) της Δημοκρατικής Κίνησης Κορυδαλλού, ε) του Συλλόγου Λογιστών Πειραιά, στ)του Συλλόγου Εργαζομένων Νικαίας.
Είμαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας(ΟΕΕ) και της Πρωτοβουλίας Συνταξιούχων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.